Deelnemersbijeenkomst Promotie Waddenland – Alvast voor in de agenda!

Op donderdag 3 november a.s. om 20.00 uur staat er weer een deelnemersbijeenkomst van Stichting Promotie Waddenland gepland.

Op de agenda deze avond…:
We gaan in gesprek met Duco Schenk, programmamanager Toerisme van de Economic Board Groningen. Over wat de Economic Board voor Waddenland als toeristische regio kan betekenen,en ook direct voor toeristisch recreatieve ondernemers in het gebied.

Gerard Kremer, onlangs benoemd tot ‘Boegbeeld’ voor Waddenzee Werelderfgoed, is uitgenodigd om samen met ons te praten over wat hij voor Promotie Waddenland kan betekenen om Waddenland meer en beter op de toeristische kaart te zetten. Kortom, hoe kunnen we gebruik maken van zijn expertise en zijn rol als boegbeeld.

De avond krijgt mogelijk de vorm van een mini-symposium. De verdere invulling qua inhoud en sprekers wordt tzt bekend gemaakt.

Noteer in ieder geval datum en tijdstip alvast in de agenda. Het belooft weer een inspirerende avond te worden.